Odesseiron Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Her har du et firspann av spennende titler fra svenske Paradox. Les hele saken Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hadde det enda ikke tatt 2 år før spillene deres er spillbare så.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Her kan du for eksempel velge å være Harald Hårråde, eller en av de andre tempelridderprospektene mellom 1066 og 1337 Alle går vel for Norge og leet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har ventet på War of the Roses siden jeg så teaseren i fjor, så de har bare med å få det ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 War of the Roses ser og høres rått ut. Som en storfan av M&B: Warband, kan jeg lett si at jeg gleder meg til å få høre mer.... Men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til utvikleren. Lead and Gold var et mildt sagt uinspirert spill. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det en ting svenskene kan, så er det å lage spill. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Et par ting om CK2: 1) Den bruker IKKE Europa-motoren. Den ble sist brukt en gang rundt 2004. Den bruker derimot en videreutviklet versjon av Clauzewitz-motoren, denne gang med støtte for flerkjerners prosessorer. 2) Demoen er ute, sjekk den ut her:http://www.fileplanet.com/224596/220000/fileinfo/Crusader-Kings-II-Demo Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Crusader Kings II noe ala gode gamle Knights of honor? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Blir spennende å følge med på War of the Roses. At det er et rent pc-spill gjør vel heller ikke noe, innbiller meg at det gir dem større frihet. AngryJoe har en video fra Sverige, det er vel mest snakking, men litt in-engine ting og tang også. http://www.blisteredthumbs.net/2012/01/aj-war-of-the-roses-interview/ Vet ikke når indiespillet Chivalry kommer ut, men vil tro at de må slåss litt om de samme kundene/spillerne. Gjetter på at WotR blir et større spill på de fleste måter, men at Chivalry kanskje har bedre sverdslåssing. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Crusader Kings II noe ala gode gamle Knights of honor? Nei, mye mer avansert enn som så. KoH var samme tidsperiode, men mye simplere oppsett. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Et par ting om CK2: 1) Den bruker IKKE Europa-motoren. Den ble sist brukt en gang rundt 2004. Den bruker derimot en videreutviklet versjon av Clauzewitz-motoren, denne gang med støtte for flerkjerners prosessorer. Det er så godt å ha observante lesere. Jeg beklager den slappe researchen min, dette er fikset. Tusen takk Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nemo problemo, jeg er godt over gjennomsnittet interessert i Paradox sine spill, så noe godt kommer det vel ut av det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Alle som liker mellomalderhistorie burde ta seg tid til å sette seg litt inn i CK2 og legge ut på nokre kontrafaktiske eventyr. Om du ikkje er heilt stø i Paradox-strategi, så hjelp det å ha eit ambisjonsnivå lågare enn å sameine Europa. For det første kan det vere moro å berre spele og sjå korleis det går med Dynastiet ditt, for det andre er det lettare å holde styr på ting om du vel å starte som hertug eller grev i staden for konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå