C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Никель, Му́рманская о́бласть, Россия. 2011 Endret 5. februar 2012 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Я был там. Она выглядит так же плохо, как на изображении. Я вижу, вы не использовали цветную пленку. Есть нет цвета никель в любом случае. Если это не читается, виноват Google Translate. Jeg har vært der, og det ser like ille ut i virkeligheten. Jeg ser at du ikke brukte fargefilm. Men det er ikke farger i Nickel allikavel. Endret 5. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Akk ja, det er rimelig ille der. Det eneste som kunne sies å være fargerikt var folka som bor der, som til tross for omgivelsene var riktig så muntre gjestfrie av seg. Gjennomsnittlig levealder for befolkningen var ifølge tolken rett over 50 år. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Lurer litt på komposisjonen her... Hvorfor ikke valgt "liggende"? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvilken by er dette? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nickel,, i nærheten av murmansk. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Lurer litt på komposisjonen her... Hvorfor ikke valgt "liggende"? Fordi jeg syntes samspillet mellom elementene i bildet ble bedre med kvadratisk beskjæring; det ble litt for utflytende og statisk for min smak med rektangulært liggende format. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 LIker bildet, passet velidg bra i sort/hvitt synes jeg. Liker også kontrasten som skapes mellom dyrelivet i forgrunnen og industrien i bakgrunnen. Jeg personlig synes at den liggende versjonen ble bedre. Er ikke helt sikker på om jeg likte strømledningene i toppen av bildet, men er veldig usikkerkan godt være at det er bedre å la de være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå