Laman Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er det bare to chapters? Tanker og Plant? Litt mye MGS nå men jeg har akkuratt fått det... Lenke til kommentar
beeed Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jepp, bare tanker og plant. Men du har jo mye morro med alle ekstra missionene som følger med i Substance da. Håper du får like mye moro som jeg har hatt med spillet! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 ok...er ferdig med Tanker og har kommet til den siste bomba på plant..er det mye igjen? Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er en del igjen. Mye å se fram imot :smile: Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jepp dette er et konge spill. Mye å se fram til. Jeg har tatt den siste bomba, pluss jeg har spilt en god del lengre (vil ikke røpe det som skjer) og det blir bare bedre og bedre 8) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 fikk futurama i går...artig spill;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå