Newton Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 @Vindicator: Jeg kunne nok gjort det om jeg gadd, men har vel lært at det er bortkastet energi å skrive lange, veldokumenterte "avhandlinger" i dette forumet. Dette er dessuten ikke tråden for å "legge frem bøttevis med beviser" om den saken, du har allerede dradd tråden mer enn nok off-topic. Jag har forresten alltid vært svært bevisst på å ikke linke til "Apple fanboy sider" som dokumentasjon når jeg poster i forumet her, og det vet du egentlig veldig godt. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 @Vindicator: Jeg kunne nok gjort det om jeg gadd, men har vel lært at det er bortkastet energi å skrive lange, veldokumenterte "avhandlinger" i dette forumet. Dette er dessuten ikke tråden for å "legge frem bøttevis med beviser" om den saken, du har allerede dradd tråden mer enn nok off-topic. Jag har forresten alltid vært svært bevisst på å ikke linke til "Apple fanboy sider" som dokumentasjon når jeg poster i forumet her, og det vet du egentlig veldig godt. Fin unskyldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg