Chillin123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Fikk meg en morsom tanke. Dra rundt om i verden å lete etter skjulte skatter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Gratulerer. Du er den første som har kommet på dette. 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Er ikke den første nei. Men er dette mulig uten de "store" middlene? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 vel det skal vel enda være noen billioner ute på havet i sunkne skip men igjen noe som ikke er enkelt å finne Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Du kan jo prøve dette: http://www.dagbladet.no/2009/09/25/nyheter/arkeologi/utenriks/8291523/ Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Selvfølgelig er det mulig, men sjangsene for å finne noe er vel mindre, ser for meg du må lese deg opp på forskjellig stoff, for å så vurdere sjangsene for å faktisk finne noe, selve reisen (om du skal utenlands) blir jo litt penger, samtidig som det kommer jo veldig an på hva eller hvordan du skal finne det, lete på havbunnen koster jo selvfølgelig masse penger, framfor å søke på overflaten, eller eventuelt å lete etter di "store" skattene.. som er kjent men ikke funnet.. men tror ikke dette er noe jeg ville satset på, sjangsene er vel heller små, og en GOD porsjon flaks må medregnes.. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Tenker mest på å finne ting på land. Etter som det kommer til å bli veldig kostbart å operere på havet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå