knut-eirik Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei Se denne konge vift for varme dager! Likte denne saken godt jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Heh, Microplex har vel ikke tatt inn Røyktenneren for USB også vel? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 klarer meg fint med min leet'e bordvifte jeg :smile: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 kor lang e "ledningen" på den der? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 kor lang e "ledningen" på den der? Et godt spørsmål som ikke betyr så reint lite.... Hadde heller godt for Personal Cooler fra komplett Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kul den usb vifta,men jeg trur nok at en vanlig bordvifte vil gjør susen med avkjøling bedre Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvor stor diamter er det på propellen? Merker du det noe særlig hvis den feks står en halv meter borte? Hvor lang er ledningen? edit: Hvis du har den da Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvor stor diamter er det på propellen? Merker du det noe særlig hvis den feks står en halv meter borte? Hvor lang er ledningen? edit: Hvis du har den da Har den ikke, men nekter å tro at du kjenner den dersom den står en halv meter borte (men jeg kan jo ta feil da). Har selv en 12" vifte på bordet, den gjør susen MYE bedre :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hmm så litt farlig ut den,er man god teknisk kan man kjøpe en 12 volts bord vifte på biltema kutta kontakten og koble den via 12 volten på psu`en. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hva med å kjøpe seg en ordentlig vifte! En skikkelig en! Det er lax det Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 synes den gjør seg best som "fot" kjøler i sommer varmen. Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kjøpte nettopp en bra vifte på BONUS Expert til hundrelappen og er meget fornøyd så langt. Det eneste som var problemet var å ta den med på LAN! Den kan ikke stå nærmt en dataskjerm (1 - 1,5meter) for da blir det flimringer ol. Så jeg ville forhørt meg om den vil flimre FØR du handler en vifte. Skal du bare ha den hjemme på hyllen er den superduper! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Flimringen kommer nok pga. at motoren i vifta ikke er børsteløs... Lenke til kommentar
hainz Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 For en utrolig teit gadget!!!! like bra som musholderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå