ellipsis Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei! Skal kjøpe meg ett par små høyttalere til å sette i stua for å få litt lyd (er så dårlig isolert her at naboen krangler hvis jeg skrur opp litt lyd). Har da sett på Boston Acoustics A 25 høyttalerne, disse har fått kjempe bra omtale og er vist helt råe. Men jeg trenger jo så klart noe for å få lyd i dem, så: finnes det noen form for "micro forsterkere"? Da tenker jeg på en liten (så klart en litt kraftig forsterker) som er på størrelse med avspillingsdelen til ett micro anlegg. Se vedlegg Har minimalt med plass i stua og kan derfor ikke kjøpe en forsterker som har en normal størrelse, alle er jo veldig store og klumpete. Kom med forslag, dette skal ikke handle om hvilke høyttalere jeg skal ha. (Velg disse istedenfor den du skal ha fordi det er bedre lyd osv. osv. osv.) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) NUFORCE ICON 2 er en av de minste forsterkerne jeg kjenner til. NAD C715 CD-receiver Endret 5. februar 2012 av Teac Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 NUFORCE ICON 2 er en av de minste forsterkerne jeg kjenner til. NAD C715 CD-receiver Det var akkurat den størrelsen jeg var ute etter, litt stiv pris men. Har noen erfaring med Mala Aduio eller hørt noe om dem? På hjemmesiden dems er det noe jeg ble nysgjerrig på: http://www.malaaudio.no/shop/product/aune-x2-forsterker Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Aune er et kjent merke innenfor dac i hvert fall. Skal være god kvalitet med tanke på prisen. Nuforce sin icon 1 koster 1300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå