SnowDOG_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Som topicen sier så skal eg kjøpe skanner. Tenkte eg skulle bruke ca 1200kr. Så på Epson USB Perfection 1260 Photo 48bit med sånn liten film ting til å skanne lysbilder og den koster bare 871KR! Men eg vet ikke noe om kvaliteten og lurer på om det er noen av dere bilde guruer som har peiling på ka eg bør velge. Btw skal skanne familie bilder og gamle bilder som skal fikses på. Håper på svar selv om det virker ganske dødt her. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Epson har fått mye skryt de, alternativet er Canon som også er bra. Det kan være greit å kunne scanne lysbilder og negativer, men ingen av disse scannerene er gode på det. Det er kun dedikterte lysbildescannere som gir godt resultat da. Men - det er godt nok om bildene skal brukes på nettet og slikt. Ellers har prisene på scannere sunket så mye de siste årene at du får en hel del kvalitet i den prisklassen du har tenkt deg. Regner med du har lest en del tester og slikt. En test: http://www.dinside.no/php/art.php?id=17577. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Kjøpte den epson skanneren til slutt og eg er meget fornøyd med den. Anbefaler den til de som ikke vil betale for mye i forhold til kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå