Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Tottenham Hotspur (06/02/12)


Snurreleif

  

30 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Liverpool
    • Ingen, det blir uavgjort
    • Tottenham Hotspur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har på kampen litt i bakgrunn mens jeg doddler med andre ting. Plutselig stiger jubelen på anfield, og for første gang siden katta kom inn så høres det ut som at noe faktisk skjer, kommentatoren roser i takt med jubelen på tribunen "Det er jo en helt annen stil på Andy Carrol nå!". Jeg setter meg ned og spoler tilbake. Hva er det som skjer? Jo, Andy Carrol jager 20 meter bak kula på en pasning tilbake til Friedel. Hahahahaha.

 

Nå koser jeg meg. Noen må lage en gif av situasjonen.

 

post-135333-0-67747700-1328561198_thumb.gif

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det må sies, selv om dette har vært en kjedelig kamp hvis man tenker mål og sjanser, så har det vært en overraskende solid kamp fra begge lag, de stenger rett og slett hverandre ut.

 

Skrtel har vært hard, men fair mot Bale, den perfekte måten å prøve å slå lufta ut av gutten på, Walker-Bellamy duellen har vært utrolig morsom (for min del iallefall), og hvordan spillerne på begge lag posisjonerer seg og samarbeider om å ta hverandres plass, blir så glad når jeg tror høyresiden vår er eksponert, men så har jaggu Ekotto løpt over til andre siden for å dekke den.

Herlich!

 

Høyre-forsvareren til Liverpool har også sperret av alle forsøk fra høyresiden, og når de da også klarer å sperre av midten og Bale så virker vi plutselig veldig tannløse.

Men jeg er imponert over et skade-preget Tottenham så langt, samtidig som det lukter Liverpool mål.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Litt for overbefolket midtbane til at det har blitt en god kamp foreløpig.

Håper på et mål, helst til Liverpool, det vil åpne kampen slik at den blir mer severdig

 

Og der kom Suarez seg på beina, og varmer opp. Det kan gjøre godt for kampen med han innpå.

Endret av sector
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...