Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Liverpool - Tottenham Hotspur (06/02/12)

Snurreleif

30 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

• Liverpool
    • Ingen, det blir uavgjort
    • Tottenham Hotspur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iflg ryktene på forskjellige forum og Twitter så kunne ikke flyet med Harry og flere av Spurs-ledelsen lette fra London pga tekniske problemer og/eller tåke. Bildene fra Anfield ser jo ikke spesielt oppmuntrende ut heller. I tillegg er dette en nylig tweet:

@stefanpape29: Coach just left the hotel. No Kaboul, Sandro, VDV, Lennon, JD.

Hvis alt dette stemmer så hadde det ikke vært så dumt med en utsettelse selv om jeg har gledet meg i hele dag til denne kampen. WHY ALWAYS SPURS?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde gledet meg til trekanten Gerrard-Suarez-Carroll, men han kommer nok innpå i 2.omgangen. Bellamy må uannsett starte, tross alt vår toppscorer. Kuyt har også fortjent startplass

Res: Doni, Suarez, Henderson, Coates, Downing, Carragher, Aurelio.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Sky Sports sin overføring fra kampen sier at kampen skal gå. Været er mye bedre enn for en time siden. Tåka har lettet litt.

Men hvor er Luis Enrique? Ikke i startoppstilling, heller ikke på benken. Skadet? Sliten? Men Aurelio er på benken, han er da ikke kommet foran Luis E i køen?

Lenke til kommentar

Sky Sports sin overføring fra kampen sier at kampen skal gå. Været er mye bedre enn for en time siden. Tåka har lettet litt.

Men hvor er Luis Enrique? Ikke i startoppstilling, heller ikke på benken. Skadet? Sliten? Men Aurelio er på benken, han er da ikke kommet foran Luis E i køen?

Luis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...