BirgerCaC Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei Nå ser jeg på Tv her og jeg lurte på hvilken reklame film dere har stemt på eller syntes burde gå videre Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jarlsberg-reklamene er jo litt morsomme. Og komplett.no reklamene, selvom jeg aldri så dem på TV (?). Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Tror det blir komplett sine Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Heh, programmet er kanskje overstått ^^ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Ja programmet er for lengst over... Komplett reklamen ble ikke nominert men den Prix reklamen med Anna Anka ble nominert. Jeg selv stemte på Prix reklamen si den jeg syntes at den var morsom men det var DNB sin reklame som vant. Det var den reklamen men hun damen som nettopp hadde giftet seg med en søkkrik fyr og han hadde kjøpt hus i lillestrøm osv... Det ble spennende på slutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå