paithlezz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har w7 på usb, booter fra den, kommer inn og velger at jeg skal installere på partisjonen på ssden, går videre til copying files 100%, neste steg er expanding windows files og der går den sakte oppover ca et prosent hvert andre sekund, også når den er på 27% elns blir skjermen helt svart. Har prøvd både med dvi og hdmi så det er ikke problemet. Skjermen funker helt fint igjen når jeg restarter til bios. Har prøvd flere ganger, så nå lar jeg den bare stå der og kanskje den installerer videre. Men minnepenna sluttet å blinke når skjermen ble svart. Så tviler på at den gjør noe. Hva er problemet? sikkert noe jævla kødd med sata driver på hovedkortet. Har et msi 790fx-gd70 som jeg har prøvd både med standard IDE og AHCI som er anbefalt til ssd. Får ofte missing bootmgr når jeg prøver å boote etterpå Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Tok SSDen i docking til laptopen og ser at d er ca 2gb med windows filer installert, så noe har vist blit avsluttet midt i prosessen. Skal installere w7 via laptopen boot via usb til ssd, for så å sette den i stasjonæren og boote der:) Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Det funket ikke heller. Fikk faktisk 100% på SSDen under installasjonen på vanlig vis i stasjonæren, men ble svart etter det. Også prøvd med HDD, der kan den ikke installere i det hele og det store. Må være noe med sata kontrolleren?? fuck amd:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå