Gå til innhold

Hvorfor ikke legalisere kjøp og salg på forumet?

Anbefalte innlegg

Reglene sier "Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser."

Hvorfor er ikke dette lov? Syns diskusjon.no burde hatt en slik funksjon, de aller flesta dnre forum har underforum for kjøp og salg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe, jeg tror ikke det ville være noe seriøst. Det jeg har erfart fra andre forum med salg/kjøp er veldig mye useriøsitet, fordi det å legge inn annonser koster ingenting, kontra finn.no ol. samt annonsene aldri blir oppdatert.

Skal man henvende seg til kjøp og salg, tror jeg direkte annonsører som finn, ebay, qxl osv. er mye bedre, enn diskusjon.no, som stort sett består av diskusjon, og ikke formidling av salg og kjøp.

Lenke til kommentar

Mange forum som har dette ja,blant annet ett lite forum jeg er moderator på.

Det med kjøp og salg tiltrekker nok svindlere jo større forumet er,ikke sikkert at diskusjon.no vil ha det ekstraarbeidet det ofte medfører(tar en del ressurser hvis ting går galt i kjøp og salg delen av ett forum ).

Men en kategori med ting gis bort synes jeg hadde vært fint,det er jo en del stæsj som folk kaster,og som andre kan ha bruk for.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Jada, det finnes andre steder å drive "handel" på som Finn.no og eBay, men hvorfor ikke her også? Ta bort nødvendigheten av å bruke en ekstern side.

Siden veldig mange her inne også er over middels interesserte innenfor de forskjellige kategoriene vil man jo kunne få en "kvalitetskontroll" gjennom brukernes reaksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...