Gå til innhold

Kjøp av ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg en stasjonær gaming pc med skjerm, mus, og tastatur.

Jeg må kunne kjøre alt på max og gjerne noen år frem i tid også. Den må være rask, og heftig. Har selv dårlig peiling på pc og hva som er bra.

Er dette et godt alternativ? Noen andre alternativer?

Jeg tar gjerne imot gode oppsett osv dersom noen gidder å fikse?

http://cdon.no/elektronikk/predator_g5910_core_i7-2600k_8gb_160gb_ssd_%2b_1tb_nvidia_gtx_580_1.5gb-14650658

http://cdon.no/elektronikk/22-24inch_lg_d2342p-pn_23%22_wide_tft_led_3d_black-14834342

Dersom dere har andre forslag er jeg meget åpen for det.

Takk for hjelp!

Endret av rullest0l
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei rullest0l

Vil bare påpeke at den PCen+skjermen er grovt overpriset og at det finnes langt bedre alternativer som yter bedre for en god del bedre pris. Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe.

Hei. Har du noen forslag til meg? Takk for hjelp! PS: Jeg har nesten ikk epeiling som sagt.. :-)

Lenke til kommentar

Vi selger feks Extreme Nitro som koster 12,784.00 dette pluss en BenQ 24 LED skjerm/m høyttalere =14420+frakt

Hvis du vil høre mer om spesifikasjonene til Nitro vs Predator ta gjerne kontakt så henviser jeg deg til et par uavhengige tester.

Lenke til kommentar

Vi selger feks Extreme Nitro som koster 12,784.00 dette pluss en BenQ 24 LED skjerm/m høyttalere =14420+frakt

Hvis du vil høre mer om spesifikasjonene til Nitro vs Predator ta gjerne kontakt så henviser jeg deg til et par uavhengige tester.

Hei igjen. Kom gjerne med hva som eventuelt er bedre osv. Kan godt henvise meg til noen tester her ja? Interessert jeg. Jo bedre ytelse for mindre penger er knall :new_woot:

PS:Kabinettet er selvsagt mulig å bytte hvis du enten ønsker et mer flashy eller stilrent kabinett.

Gjerne et litt mer stilrent kabinett er fint.. Ønsker noe mer anonymt..

Lenke til kommentar

hvorfor selger dere den med 2x6950 i stedet for 1 stk 7970?

Lenke til kommentar

Hei

Vi gjør dette for å kunne tilby lavest mulig pris til en høyest mulig ytelse. Et slikt oppsett med en 7970 hadde blitt dyrere(men den hadde selvsagt hatt en bedre ytelse).

Det er selvsagt ikke noe problem å få skreddersydd dette inn i et system :-)

Endret av Rakett1
Lenke til kommentar

Jo, det er greit nok det. Problemet er som sagt at jeg ikke kan PC og dermed kan jeg ikke bygge! ;) Men dersom noen har noen gode forslag er jeg lutter øre:-) Noen som er villig til å komme med et bygge forslag til meg? Har sett en del på andre tråder, men det er så mye om og men så da skjønner jeg ingenting. Trenger konkrete forslag. MAX 15.000. Og det gjerne komplett med skjerm, mus og tastatur:-)

Håper noen ønsker å ta seg bryet.. Takk takk!

Lenke til kommentar

1087185.jpeg

Nesten identisk oppsett som jeg nettopp bygget meg (du kan forandre på SSD og harddisk etter hva du selv trenger). Netshop bygger og pcen for deg for 500 kroner. tastatur å mus trenger ikke koste allverden, oppsettet jeg har nå kosta 400 kroner og har holdt i over 7 år.

Lenke til kommentar

1087185.jpeg

Nesten identisk oppsett som jeg nettopp bygget meg (du kan forandre på SSD og harddisk etter hva du selv trenger). Netshop bygger og pcen for deg for 500 kroner. tastatur å mus trenger ikke koste allverden, oppsettet jeg har nå kosta 400 kroner og har holdt i over 7 år.

Nice. Takk for masse hjelp. Kanskje jeg skal bestille der dersom prisen er ok i forhold til andre butikker?

Endret av rullest0l
Lenke til kommentar

1087185.jpeg

Nice. Takk for masse hjelp. Kanskje jeg skal bestille der dersom prisen er ok i forhold til andre butikker?

nice oppsett, eneste minuset jeg kan se er green disken (disse har litt problemer med å "henge med" eller som de har start-stopp ting osv. som kan ødelegge opplevelsen din litt) ellers ser det ut som et supert oppsett :)

jeg ville selv valgt Dustinhome.no, men de bygger dessverre ikke PCen for deg

Edit: merk at noen deler ikke kommer inn før om 20 dager...

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Da begynner det å ligne noe her. Takker så mye for masse gode svar og god hjelp.. Det er bare å komme med flere forslag. :-)

Disse

Og vedlegg.

Send meg en email via profil og jeg kan gi deg 30% rabatt på tingene fra logitech.

Jeg klarer desverre ikke se hele oppsettet.

1087185.jpeg

nice oppsett, eneste minuset jeg kan se er green disken (disse har litt problemer med å "henge med" eller som de har start-stopp ting osv. som kan ødelegge opplevelsen din litt) ellers ser det ut som et supert oppsett :)

jeg ville selv valgt Dustinhome.no, men de bygger dessverre ikke PCen for deg

Edit: merk at noen deler ikke kommer inn før om 20 dager...

Jeg så det. Ønsker å bestille så snart som mulig, så hadde vært greit om delene var på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...