onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvem mener dere ville vunnet på en evt. krig? Jeg mener Russland ville ødelagt halve USA på noen sekunder. Dette er altså min mening. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hmm Basert på hvilke kriterier? Missil-angrep eller bakke-personell? Jeg er overbevist om at USA er teknisk overlegne (og kanskje taktisk), men russerne har enorme mengder med bakke-personell. Dog, tror jeg at Russland og USA hadde trykket på hver sin røde knapp og poff, så var det gjort. 2 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Ser ut som Russland har fler atomvåpen enn USA ifølge FN. http://www.fn.no/Temaer/Fred-og-sikkerhet/Nedrustning/Hvilke-land-har-atomvaapen Eller er det jeg som ser feil? Kanskje det er feil fakta, hvem vet. Russland!<3 Endret 4. februar 2012 av onanihardt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Med atomvåpen: USA Uten atomvåpen: USA Russland kan rett og slett ikke måle seg. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2012 Nei, selfølgelig kan ikke Russland måle seg, hvorfor det? USA går inn i forskjellige land som Irak, Afghanistan og snart Iran osv.. Da tenker folk at usa er best osv.. men wtf ? Russland sitter og chiller og driter i andre, men usa skal overalt og stjele oljen til alle, derfor tror de FLESTE at usa har veeeeeldig stor militært makt... USA er taperland som bare skryter og ikke klarer å holde seg hjemme 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 4. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Nei, selfølgelig kan ikke Russland måle seg, hvorfor det? USA går inn i forskjellige land som Irak, Afghanistan og snart Iran osv.. Da tenker folk at usa er best osv.. men wtf ? Russland sitter og chiller og driter i andre, men usa skal overalt og stjele oljen til alle, derfor tror de FLESTE at usa har veeeeeldig stor militært makt... USA er taperland som bare skryter og ikke klarer å holde seg hjemme Du har jammen meg mange "gode" argumenter. Kom med noen åpenbare fakta om hvorfor Russland er bedre enn USA så kan dette bli en debatt og ikke en tråd for deg hvor du forteller hvor mye du digger Russland! Alle vet at det er stor forskjell på å trene til kamp og spille kamp. USA spiller kamp, bruker sin kompetanse og finpusser den hver dag. Da er det ikke en fordel for en nasjon og sitte hjemme og "drite i andre". En pekepinn bør være hvor fort USA kom til Bagdad. Irak har alltid hatt en massiv, fryktet hær. Hvor lenge tok det, 1 uke (??) før USA sine styrker inntok hovedstaden? Edit: Med det sagt, så er jeg sikker på at Russland sin hær er skremmende på alle måter! Dog har jeg ikke så veeeldig innsikt i den, da dagens Discovery osv. viser mer om USA sine styrker enn Russland sine Endret 4. februar 2012 av Corey 11 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Å, jeg må le! "Dette er min mening". Du skulle ikke utdype litt da kanskje? Sånn som landene er plassert så kan det bli minimalt med konvensjonell bakkekrig. 2 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Le så mye du vil, jeg driter i hvor mye du ler. Og sånn til fakta USA gikk ikke inn i Irak for å hjelpe Irak, de gikk ditt for å ta (stjele) oljen til Irak. Hvorfor ellers skulle USA inn i Irak? Siden ikke Russland og andre land ikke er så olje-avhengige så innvaderer de ikke alle slags land med masse olje i midtøsten. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Le så mye du vil, jeg driter i hvor mye du ler. Og sånn til fakta USA gikk ikke inn i Irak for å hjelpe Irak, de gikk ditt for å ta (stjele) oljen til Irak. Hvorfor ellers skulle USA inn i Irak? Siden ikke Russland og andre land ikke er så olje-avhengige så innvaderer de ikke alle slags land med masse olje i midtøsten. Hva har dette med saken og gjøre (i bold)? Trådens navn er land A vs land B. Kan du ikke svare på det folk spør deg om? 7 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Det er vell sånn at USA også har hjernevaska alle med og fortelle hvor sterke de er. Hvorfor Russland er bedre enn USA 1. De er kaldblodige, ikke redd for å dø, noe som USA er. 2. Går ikke inn i land og kommer med påstander om at det landet driver og produserer atomvåpen i hemmelighet. 3. Vet hva som er galt og rett. 4. Allierer seg med land som er verdt å alliere seg med. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 4. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2012 Det er vell sånn at USA også har hjernevaska alle med og fortelle hvor sterke de er. Hvorfor Russland er bedre enn USA 1. De er kaldblodige, ikke redd for å dø, noe som USA er. 2. Går ikke inn i land og kommer med påstander om at det landet driver og produserer atomvåpen i hemmelighet. 3. Vet hva som er galt og rett. 4. Allierer seg med land som er verdt å alliere seg med. 1. Så, du tror at hvis Russland og USA kriger mot hverandre at et land som dyrker "for land and country", er redde for å dø? Selv om det hadde vært USA/Russland mot Danmark, så hadde danskene kjempet med ALT di har! 2. Er dette et argument? 3. HAHA! RUSSLAND, den mest korrupte stormakten, med VLADIMIR PUTIN i spissen vet hva som er rett og galt!! Du kan ikke være gammel, siden du ikke husker hva som skjedde i Georgia nylig! 4. Så Iran og India er mektige allierte (vet det er flere tulleland)?! OG, hva har dette med USA vs Russland og gjøre? 10 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Det er vell sånn at USA også har hjernevaska alle med og fortelle hvor sterke de er. Hvorfor Russland er bedre enn USA 1. De er kaldblodige, ikke redd for å dø, noe som USA er. 2. Går ikke inn i land og kommer med påstander om at det landet driver og produserer atomvåpen i hemmelighet. 3. Vet hva som er galt og rett. 4. Allierer seg med land som er verdt å alliere seg med. 1. Så, du tror at hvis Russland og USA kriger mot hverandre at et land som dyrker "for land and country", er redde for å dø? Selv om det hadde vært USA/Russland mot Danmark, så hadde danskene kjempet med ALT di har! 2. Er dette et argument? 3. HAHA! RUSSLAND, den mest korrupte stormakten, med VLADIMIR PUTIN i spissen vet hva som er rett og galt!! Du kan ikke være gammel, siden du ikke husker hva som skjedde i Georgia nylig! 4. Så Iran og India er mektige allierte (vet det er flere tulleland)?! OG, hva har dette med USA vs Russland og gjøre? Ikke få meg til å grine sånn serr! Det er USA som er den mest korrupte stormakten! Les denne her så skjønner du hvorfor! http://www.dagbladet.no/2012/01/28/nyheter/utenriks/texas/usa/skole/19982574/ Det er vel du som må vokse opp? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke få meg til å grine sånn serr! Det er USA som er den mest korrupte stormakten! Les denne her så skjønner du hvorfor! http://www.dagbladet.no/2012/01/28/nyheter/utenriks/texas/usa/skole/19982574/ Det er vel du som må vokse opp? Seriøst, tuller du? Russland er viden kjent for å drepe motstand mot sin egen stat. Både journalister, homofilie og opposisjonsledere blir drept nesten daglig?! Dog, jeg vet at USA har mye korrupsjon. Det er et land som er gjennomsyret av "den rike mann bestemmer". Ellers, tror jeg du bør se denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=0T4xW69lpvc I "krigen" imot Georgia, brukte Russland leiesoldater uten tilhørighet til et flagg for å bedrive et regelrett folkemord. Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Du har aldri tenkt på hva USA har gjort? 1.Være den første til å bruke atombombe under 2. verdenskrige forså å skade og drepe millioner av mennesker i Japan? 2. True Iran med militært angrep, bryr seg i hva andre land driver med.(USA har vel godt tom for olje igjen?) 3. Urinere på taliban-lik. Tilbakestående dritt samfunn sier jeg bare. 5 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg skal se på den filmen, fin trailer og! Har du noen andre krigsfilmer? Og nå er jeg ikke ironi! Ikke få meg til å grine sånn serr! Det er USA som er den mest korrupte stormakten! Les denne her så skjønner du hvorfor! http://www.dagbladet.no/2012/01/28/nyheter/utenriks/texas/usa/skole/19982574/ Det er vel du som må vokse opp? Seriøst, tuller du? Russland er viden kjent for å drepe motstand mot sin egen stat. Både journalister, homofilie og opposisjonsledere blir drept nesten daglig?! Dog, jeg vet at USA har mye korrupsjon. Det er et land som er gjennomsyret av "den rike mann bestemmer". Ellers, tror jeg du bør se denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=0T4xW69lpvc I "krigen" imot Georgia, brukte Russland leiesoldater uten tilhørighet til et flagg for å bedrive et regelrett folkemord. Piece of shit! Americans are the biggest war crimers and all world know it! Long live Russia! Greetings from Serbia!! Toppkommentar på video-traileren fra en person. Den fikk vel rundt 30 likes.. 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Og hva har alt dette med Russland mot USA i en militær konflikt å gjøre? 3 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du har aldri tenkt på hva USA har gjort?[...] Tror kanskje du burde lese deg litt opp på hvordan Russland gikk frem i for eksempel Tsjetjenia eller Afganistan.... Hint: Pisse på lik var ikke det værste de gjorde.... 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du har aldri tenkt på hva USA har gjort? 1.Være den første til å bruke atombombe under 2. verdenskrige forså å skade og drepe millioner av mennesker i Japan? 2. True Iran med militært angrep, bryr seg i hva andre land driver med.(USA har vel godt tom for olje igjen?) 3. Urinere på taliban-lik. Tilbakestående dritt samfunn sier jeg bare. Selvfølgelig vet jeg hva USA har gjort! Men du har jo tydeligvis ingen innsikt i hva Russland har gjort/gjør! 1. USA bombet Japan med A-bomben før moderne krigs-konvensjoner etc. ble undertegnet. Vi snakker nåtid! 2. Så det du prøver å si er at du vil at slike mennesker skal få slike våpen? 3. Henviser til den filmen igjen. Dog dette er helt uakseptabelt uansett hvilket land/religion/stamme/fylke/folkeslag du representerer! 4. Så i bunn og grunn hater du bare USA pga. di er tilbakestående? Ingen land er perfekt, ikke Norge, ikke USA, ikke Russland etc. En ting jeg skal love deg, er at du hadde elsket å dra dit! 5. Er du russer selv? Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Piece of shit! Americans are the biggest war crimers and all world know it! Long live Russia! Greetings from Serbia!! Toppkommentar på video-traileren fra en person. Den fikk vel rundt 30 likes.. Haha, lenge siden jeg lo så godt av en tråd. 30 likes på Youtube sier alt, Russland MÅ være overlegne USA! Av rein nysgjerrighet, hvor gammel er du trådstarter? 1 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Du har aldri tenkt på hva USA har gjort? 1.Være den første til å bruke atombombe under 2. verdenskrige forså å skade og drepe millioner av mennesker i Japan? 2. True Iran med militært angrep, bryr seg i hva andre land driver med.(USA har vel godt tom for olje igjen?) 3. Urinere på taliban-lik. Tilbakestående dritt samfunn sier jeg bare. Selvfølgelig vet jeg hva USA har gjort! Men du har jo tydeligvis ingen innsikt i hva Russland har gjort/gjør! 1. USA bombet Japan med A-bomben før moderne krigs-konvensjoner etc. ble undertegnet. Vi snakker nåtid! 2. Så det du prøver å si er at du vil at slike mennesker skal få slike våpen? 3. Henviser til den filmen igjen. Dog dette er helt uakseptabelt uansett hvilket land/religion/stamme/fylke/folkeslag du representerer! 4. Så i bunn og grunn hater du bare USA pga. di er tilbakestående? Ingen land er perfekt, ikke Norge, ikke USA, ikke Russland etc. En ting jeg skal love deg, er at du hadde elsket å dra dit! 5. Er du russer selv? 1. Selfølgelig gjorde de det? hvorfor? for å skremme andre land med at de har atomvåpen. 2. Slike mennesker? Det er vel egentlig USA som ikke burde hatt atomvåpen? De er den egentlige trusselen, som sagt de er den første til å bruke atomvåpen i krig. 3. ? 4. Nei, les lenger opp i tråden så skjønner du hvorfor. 5. Nei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå