Faizan Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ok, nå er jeg f##kt!! Igår kveld sølte jeg tannkrem på min iphone. Jeg merket det ikke før idag. Litt av tannkremen hadde havnet der du stapper laderen inn men det fikk jeg ut. Men.. det er noe tannkrem som har havnet i det høyre høyttaleren. Du hører mye skurring av høytaleren. Når jeg ser nedi er det tannkrem som har størknet i de små hullene. HJELP! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du kan prøve å stikke en nål nedi hullene. Faren er vel kanskje at tannkremen uansett kommer lenger inni telefonen. Kan jeg spørre hvordan du klarte å søle tannkrem på iPhonen ? Hvordan klarte du å få det inn på bunnen ? Lenke til kommentar
Faizan Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Du kan prøve å stikke en nål nedi hullene. Faren er vel kanskje at tannkremen uansett kommer lenger inni telefonen. Kan jeg spørre hvordan du klarte å søle tannkrem på iPhonen ? Hvordan klarte du å få det inn på bunnen ? Tror jeg hadde den i hånda, men er enda litt uklart hvordan jeg fikk det til. Tror kanskje den datt i vasken men husker ikke helt. Noen andre forslag en nålen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Må ha vært en heftig fest Mulig at nål kombinert med trykkluft kan fungere. Lenke til kommentar
Faizan Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Må ha vært en heftig fest Mulig at nål kombinert med trykkluft kan fungere. Hvordan skal jeg få til dette eksperimentet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Prik med nåla først, så blåser du forhåpentligvis ut bitene. Trykkluft får du på boks, eller spør på bensinstasjonen i nabolaget om du kan få en blås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå