ProXimO Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 svcd blei oppned og speil vendt etter å blitt kodet fra divx... har prøvd ffdshow som folk her anbefalte, men det skjønte jeg ingen ting av...så hvis noen har en guide eller et annet program som gjør det mulig å få rettet på det,hadde det vært fint Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Du kan jo snu monitoren på hodet og se sitte med ryggen til i et speil Hvis du bruker nero til konverteringen bør du prøve et annet program. Har hørt dette kan oppstå med nero. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg brenner fint ut svcd med nero uten probgjør du noen rare innstillinger da? Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 er bare det at når jeg bruker tmpeg til å konvertere fra divx til svcd,så blir det oppned-speilvendt... men nå prøver jeg DVDshrink,så jeg får se hvordan det funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå