60C Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei Har tidligere brukt whereisitfor å ha kontroll på hva jeg har hvor. Har dere noen andre tips på gode programmer for dette, helst freeware? Har mange harddisker med ting, men de fleste er ikke koblet til nettverket til enhver tid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det enkleste er vel å lage en liste i word eller excel, og redigere manuelt. Tungvindt, men effektivt. Lenke til kommentar
60C Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Har vurdert det, men det blir for mye arbeid. Planen er og rippe alle dvd og blue ray platene mine også og legge de inn i samlinga, så jeg kan kjøre alt over nettverket. Hvis det ikke finnes forslag til andre gode løsninger, så får jeg holde meg til whereisit. Takk for innspillet anyway Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har jo denne da: http://www.videodb.info/forum_en/index.php Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Selv liker jeg å ha alt i en mappe, så bruke kommando i cmd for å lage liste. EDIT: Mandag. Endret 6. februar 2012 av Telefonsvarer Lenke til kommentar
60C Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Ankh Den greia kan være tingen jeg ser etter, ser også at man kan laste ned filminfo fra f. eks imdb og andre steder. God stemning. Takk for andre innspill også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå