onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har noen en link til en nettside der jeg kan spørre om alt? Det må være live chat funksjon pga har dårlig tid og kan ikke vente lenge.. Flytt tråden hvis den er feilplassert Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Pga nicket ditt regner jeg med at det har noe med sex o.l så du kan dra til legen evt spørre på ung.no evt send melding til 1881 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vet ikke om noen sider som har mulighet for live chat. Men du kan jo høre her på forumet. Vil si det er god responstid her. Lommelegen.no kan du også spørre Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Haha.. Tenkte hvilke land har hva.. F.eks hvor mange kortdistanse raketter har Russland Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Skal du på pubquiz eller siden du ikke har tid til å søke opp slikt selv? 1 Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Vet ikke hva jeg skal søke på for å få en oversikt over alle land i verden... Om militære saker seff Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Et søk på "military country all the world" ga meg da ganske mye. Man trenger ikke vite. Bare skriv hva man vil ha. http://www.google.no/search?q=military+country+all+the+world&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå