jala70 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei jeg er en gutt på 14( 15 i april) som ønsker jobb. Jeg vet ikke hva dere anbefaler, men jeg vil ikke levere avisen! Men vi har arbeidsuke på skolen, og jeg skal på elkjøp. Jeg har hørt at de har lite folk fortiden, og lurte på på man kunne få jobb der, når du bare er 14 år. Vil heldst ha over 75 kr i lønn/t. Bør jeg spørre den siste dagen jeg er der????? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Skader ikke å spørre. Du får nok ikke jobbe som selger, men kanskje til å rydde og fylle varer på hyllene Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Som AllFather sier er du for ung til å få jobb som selger (18 år), men er sikkert mulig at du får jobb som lager- / hjelpegutt der, hvordan lønnen blir er vanskelig å si, men tror ikke 75kr/t er usannsynlig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Helt ærlig tror jeg det blir vanskelig (ikke umulig) men tror de helst vil ha noen som vertfall er over 16år. Endret 21. februar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Man MÅ være 15 for og jobbe uansett. kan du mye om Pc/mobil/osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå