walsh Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nå holder det på å klikke for meg her... Fikk nettopp en XL2420T i hus og koblet den til. Pc'en laget en lyd som når ny hardware kobles til. Det er strøm i skjermen og "på" lyset lyser når jeg tar borti det. Men den skrur seg altså ikke på. Får ikke skjermbilde. Har prøvd i begge utgangene på pcen samt på en annen pc. Skjermen er bare svart... Er det noe triks jeg ikke har skjønt her eller er faktisk skjermen defekt? Når jeg plugga i gamle skjermen så har ikoner og diverse programmer som ligger på skrivebordet flyttet seg som om det har vært en annen oppløsning på skjermen. Så noe info må ha blitt sendt fra skjermen og til pcen.. Please someone help!!! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Tror du kan starte med å liste opp hva du har av skjermkort og annen informasjon. Så kan du prøve å bytte kabel og port, tviler på at XL2420T fungerer bra med den vanlige SL-DVI kabelen du har brukt tidligere for eksempel. Lenke til kommentar
walsh Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Har et par måneder gammelt GTX 560 Ti. Brukte alle kablene som fulgte med i esken. Så det var en forskjell i pluggen på gamle og nye kabelen. Prøvde også begge portene i skjermkortet også i en annen pc. Ble lyd i begge pcenen når jeg koblet til og det lyser i power knappen. men skjermen er svart uansett. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det kommer ikke en splash med "BenQ XL2420T" eller lignende når du skrur på og det er kun svart på selve skjermen? Høres defekt ut ja. Lenke til kommentar
walsh Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Ja helt svart, ingen tegn til noe liv på skjermen Lenke til kommentar
walsh Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Etter litt googling så fant jeg ut at disse har veldig dårlige av og på knapper. Og man trenger å trykke på en spesiell måte og kraft før de virker av og til. Hos meg gjelder det meny knappen og av og på knappen. Tok lang tid med prøving før jeg fikk den skrudd på. Så om det er flere som sliter med samme så er det bare å prøve til det går. Lenke til kommentar
LordWeasel Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hadde akkurat samme med min og. Første boot var alt kølsvart. Etter litt fikling fikk jeg endelig slått den på. (Hva jeg synes om skjermen kan leses i min "Svært skuffet over min BenQ XL2420T"-tråd ) Endret 19. februar 2012 av LordWeasel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå