Lekri Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei! Jeg har lyst på en noe mer spennende sommerjobb enn hva jeg kan finne her hjemme i Norge, og ønsker derfor å dra til utlandet for å jobbe litt i sommer. Både for mer utfordring, erfaring og spenningens skyld. Gjerne et "charter-sted", hvor det er en del turister, da jeg ikke kan andre språk enn Norsk, Svensk og Engelsk. Type jobb har jeg ikke tenkt noe særlig på, alt fra servitør til butikk, selger og andre jobber som inkluderer å jobbe rundt, og med andre mennesker. Har hørt at dette for det meste går på kontakter, at det er vanskelig å få jobb hvis man ikke kjenner noen, som kjenner noen.. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Noen tips eller veileding for hvordan jeg kan få det til? Lenke til kommentar