Gå til innhold

Mye sms og noe databruk, pris rundt 300 ?


Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg iPhone. Mitt nåværende abonnement er SuperPluss med SuperTekst, som vil si gratis sms men null databruk for 299 kr i mnd. Men jeg skulle hatt et abonnement med følgende:

 

- Pris rundt 300,-

 

- Sms: usikker, sender rundt 1000-1500 i mnd, men de fleste jeg sender med har nå skaffet seg iPhone, og har da hørt at de som har iPhone sender gratis med hverandre???

 

- Databruk: når WiFi ikke er tilgjengelig blir det eventuelt noen turer innom Twitter, Facebook, Wordfeud og kanskje noen nettsteder. Usikker på hvor mye MB jeg da bør gå for? Er 400-500 MB nok tror dere? vurderer også å skaffe meg Spotify Premium, men dette kan man vel bruke offline også som jeg har forstått?

 

 

 

 

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for talkmore alt i ett. Eller one call folkepakka. Om du går for talkmore så må du gjerne skrive inn mobilnr mitt i referanse, så får jeg 2 måneder gratis, og 2 får 2 måneder gratis :D

Disse 2 koster 199 per måned, og du kan da kjøpe tilleggspakker for å skreddersy det mere. Og som du sier, iphone bruker imessage så selve sms forbruket ditt vil bli mye lavere. På Talkmore får du også Bankid på mobilen, mye bedre enn kodebrikken.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Jeg klarer meg fint med 500 MB i måneden. Disse går med på å sjekke været (noe jeg gjør veldig ofte), e-post, facebook, lese litt på dette forumet, laste ned en app eller 2 og ellers litt småsurfing. Så lar jeg wifi ta seg av oppdateringene av alle appsene.

 

Jeg har forresten OneCall Folkepakka og er veldig fornøyd. Har hatt ubegrenset bruk av data en stund nå, og har det frem til April mener jeg det var. Ikke at jeg bruker mer enn 500 MB da heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...