Tesrym Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg sliter med å finne norske PVP-servere. Gjorde det ihvertfall før, jeg måtte spille helt i Canada for å finne slikt. Men å svinge sverdet med 400 ping fungerte ikke. Kunne dere ha pekt meg i riktig retning? Kan godt skjønne at det ikke finnes PVP-servere i Norge, nordmenn er jo noen pyser. Hvis det er nødvendig så hoster jeg heller en selv. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Prøv vikingcraft på 176.31.204.242. factions, economy etc. Ganske stabil server enn så lenge. pvp og grief er lov, men om det griefes så det tar for lang tid å evt reparere, resulterer det i ban. (10 eller 3 minuttersregel) Lenke til kommentar
Tesrym Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg var så heldig at Thorcraft startet en pvp-verden i dag. Går heller dit og satser alt. Lenke til kommentar
Jimbo8 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hellcraft. Hellcraft.no-ip.biz er en middels populær PvP server, med factions og masse annet kult. Vi har også buycraft. Du kan ta en titt på alle pluginsene vi har på /plugins . Ingen regler utenom at det ikke er lov å hacke. Håper du tar en titt på servern! Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vil anbefale alle til å prøve ut Thorcraft.no, dere starter som gjester, men om dere ønsker å bli, leser dere reglene og tar testen på www.thorcraft.no Besøk også thorcrafts tråd her på diskusjon.no: :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1415353&st=0&gopid=18959140entry18959140 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå