Flakkmeister Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Skulle ha formatert litt, men har mistet DVD´en som fulgte med. Har seriellnøkkelen liggende. Finnes det ikke noe sted man kan laste ned ISO´en? Har leita meg grønn på Microsoft sine sider Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Skulle ha formatert litt, men har mistet DVD´en som fulgte med. Har seriellnøkkelen liggende. Finnes det ikke noe sted man kan laste ned ISO´en? Har leita meg grønn på Microsoft sine sider Hm... Tror du trenger disken. Du kan jo prøve en illegal kopi fra torrent-sider eller bare ring kundeservice å spørr dem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 kanskje du kan prøve denne siden? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Tror nok ikke du får lastet ned noe fra microsoft, annet enn hvis du har MSDN eller Technet abbonement. Men sjekket ut div torrent sider? Evt må du nok få noen til å kopiere ei plate for deg, eller noe sånt. Men mener også at jeg har hørt om ei side der du kan laste ned microsoft produkter, men husker ikke adressen i farta. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det finnes en Microsoft partner som lar en laste ned digitale kopier av Windows 7. Det er Digital River. Du kan lese litt mer om det her... Ellers finnes det ingen måte å laste ned Windows 7 på lovlig. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Digital river ja. Sjekk her (URL) : d/l links til digitalriver sine ISO >http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links< Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Følger du innlegget i min tråd, finner du så originale .iso filer du kan finne, også de norske med SP1. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Følger du innlegget i min tråd, finner du så originale .iso filer du kan finne, også de norske med SP1. Javisst - og er akkurat samme d/l linker . F.eks Windows 7 Professional x64 Norwegian SP1 - Media refresh .mydigitallife.info/threads/14709-Windows-7-Digital-River-direct-links-Multiple-Languages-X86-amp-X64/page60? msft.digitalrivercontent.net/win/X17-59231.iso Vs - heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download- links Windows 7 Professional x64 SP1 U Norwegian (media refresh) msft.digitalrivercontent.net/win/X17-59231.iso Endret 8. februar 2012 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Takker for hjelpen folkens Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Låner denne litt, noen som vet hvor man får tak i Windows Xp Pro SP2 32bit, Norsk? Lovlig så klart, har key men mangler CD... Har prøvd å finne på msft.digitalrivercontent.net, får ikke opp noe skikkelig side der. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Så vidt jeg vet så ligger ikke XP platen ute på noe lovlig sted å laste ned, så lenge du ikke har MSDN/MSDNAA/Technet konto. Men kan jo være lurt bort der ute et sted... Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei, kanskje litt seint "ute", meen lurte bare på om dei linkane/iso-ane som er snakk om her lenger oppe, om det er OEM eller retail versjon? Bare lurer fordi eg har ein kompis som har ein w7 pro x64 sp1 nøkkel, men har ikkje dvd :/ Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bare last ned ISO'en og prøv da? Hei, kanskje litt seint "ute", meen lurte bare på om dei linkane/iso-ane som er snakk om her lenger oppe, om det er OEM eller retail versjon? Bare lurer fordi eg har ein kompis som har ein w7 pro x64 sp1 nøkkel, men har ikkje dvd :/ Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er vel i tilefelle nøkkelen som bestemmer det, ikke ISO-en... 1 Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Er vel i tilefelle nøkkelen som bestemmer det, ikke ISO-en... Da, skal prøva , det er bare det at eg skal laga ein "egen" w7 til han, der eg legger in nøkkelen i vLite og drivarer til pc-en hans, meen som du skriver så vil ein merka det når eg legger den i vLite og så installera det på pc-en hans, om den vil bli aktivert eller ikkje Endret 3. mai 2013 av Logitex Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Bare last ned ISO'en og prøv da? Ja, har gjort det og skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå