Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Når dere kjøper mobiltelefonene deres, hvor kjøper dere de da? Butikk, Webshop eller disse TV-tilbudene medX kr i måneden? Og hvordan er det med nettbutikker som selger mobiler? Er det noen skikkeligt seriøse, gode, butikker der ute? Og er det noen jeg burde holde meg langt unna? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kjøp fra databutikker. De pleier å være billigst. www.mpx.no www.norek.no etc. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 www.mpx.no var jo veldi billig jo!! Er på jakt etter en 6610. Har du handlet mye herfra GeeZuZz? (Blitt litt rolig etter å ha lest så mye om alle useriøse nettbutikker som finnes..) Offtopic: Må du ha handsfree for å høre på radio på disse telefonene?? Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 MPX er seriøst Ja du må ha handsfree. du trenger ikke bruke øreproppene på handsfree'en siden telefonen har høytaler, men antennen er også på ledningen. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ok Zeus, takker for svar. Kanskje jeg skal bestille den telefonen nå da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå