bjorni99 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei, folkens! Jeg kjøpte nettop mw3 på amazon.co.uk (engelsk nettside) for 27.95£, og regnet med at jeg måtte betale 106 kr for tollgebyr og 25 prosent ekstra siden det ble over 200 kr. Men Nei! Jeg fikk det i posten uten å betale noe ekstra til posten! Så jeg lurer på om jeg bare hadde rein flaks, eller om det er noe jeg ikke har fått med meg, fks om at grensen har steget? Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Skal vel ikke se bort ifra at det dukker opp en regning i posten. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Har de negynnt med å sende regning istdenenfor å måtte hente den på postkontoret? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kommer nok i posten skal du se. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) DU hadde nok flaks, posten pleier ikke å sende regning. Ellers regner jeg med at det ikke er PC_versjonen siden spaceworld selger denne billigere enn amazon og du hadde sluppet bekymringene Endret 4. februar 2012 av kjetilkl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå