Jan-E. Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Som tittel sier finner jeg ikke Cd-stasjonen på Windows8,er ikke noe "min datamaskin" som det var før i tiden.... Har og satt inn en kortleser i en usb port og finner heller ikke den.... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Som tittel sier finner jeg ikke Cd-stasjonen på Windows8,er ikke noe "min datamaskin" som det var før i tiden.... Har og satt inn en kortleser i en usb port og finner heller ikke den.... Windowstast + E Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Nei, bare Harddiskstasjoner der ingen Cd. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Kanskje en bug, er jo en testversjon så... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er det Pre Beta versjonen du bruker? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Av min erfaring jeg har windows 8 beta på 2 maskiner, er det en maskin som blueray stasjonen faller ut av, så jeg antar det er AHCI kontrollere som feiler etter en stund bruk. Prøv å restart maskinen, om den da dukker opp har vi samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå