Cuneax Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Å ta på seg selv får ny mening. Ta på deg tastatur-buksene 2 Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...................... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Moskus Skrevet 4. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2012 "Hey baby, wanna press my space bar?" 22 Lenke til kommentar
flippi3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ny bukse for hipsterene, ingen andre enn de vil vel gå med noe slikt, i det minste så klær de seg mer normalt hvis de skaffer seg en slik bukse 3 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 I find it hard to fap with theese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (..)og bringer den estetisk bevisste moteverdenen sammen med det nerdete og praktiske teknologiuniverset. Hadde jeg sett noen med sånne bukser hadde jeg ikke akkurat trodd at de brydde seg om hvordan de gikk kledd. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Girl: "Can I borrow your computer to check my facebook?" You: "Yep, just type in your username and password right here." 6 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) "Hey baby, wanna press my space bar?" Is this the space bar key or are you just happy to see me? Endret 4. februar 2012 av RattleBattle 7 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 wtf ser bare på bilde at det sitter en fyr å klår seg på pikken 3 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Interessant. Originalt. Ser idiotisk ut, men kan kanskje være praktisk, eller? Nei. Når får du bruk for et fullt tastatur i dag, egentlig? Mobilen, nettbrettet.. Det med touch har gode touch-tastatur som det går an å skrive fort med. Laptoper har også tastatur. Hva skal du med det der, egentlig? Tastatur til hjemme-PCen? Lite ergonomisk. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er nok ment som kunst/conceptart. Er neppe ment til å faktisk bli tatt i bruk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva skal man skrive for størst mulig personlig nytelse, tro? 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Gir en helt ny mening til å lære touch-metoden. 2 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Elgammelt nytt. og med hånd-størrelsestastatur med Bluetooth-overføring er dette noe tilbakesteg i teknologisk design. Et tastatur man kan legge i lomma, bruke begge tomlene på, mye raskere å skrive på enn touch-metoden er, er MYE mer brukbart, for ikke å nevne billigere. -frank Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg sitter å bruker min nye tastaturbukse. fyr kommer forbi fyr: Hvorfor sitter du å klår deg i skrittet? Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Elgammelt nytt. og med hånd-størrelsestastatur med Bluetooth-overføring er dette noe tilbakesteg i teknologisk design.Et tastatur man kan legge i lomma, bruke begge tomlene på, mye raskere å skrive på enn touch-metoden er, er MYE mer brukbart, for ikke å nevne billigere.-frank haters gonna hate! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 skal vell ikkje legge in artikelen for "dataskoen"? som du bruker store tåa og resten av tærna til og klikke o og styrer rundt med underlaget av skoen når vi likegreit er i gang^^ Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Girl: "Can I borrow your computer to check my facebook?" You: "Yep, just type in your username and password right here." Nice joke, your own work? Hm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg ville kjøpt 365 av disse buksene, slik at jeg kunne brukt de hver dag og ikke hadde trengt å tenke på klesvasken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg