-Léon- Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kan ikke helt se et logisk svar på spørsmål 2. To av alternativene er i listen over skjermtester, og begge to ville vært før 2410(hvis den hadde vært testet). Tenkte det samme, sitter å klør meg i ræven og lurer på om de prøver å lure oss elns. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hadde ikke sagt nei takk til denne premien Lenge siden jeg kunne ta meg råd til å ha en skjerm retta mot gaming :/ Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er ikke W600 en projektor og ikke en skjerm? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 En projektor regnes vel ikke som en skjerm da?Ja på spørsmål nr. 2 er svaralternativene rimelig forvirrende. Hvis man skal ta spørsmålet bokstavelig, så må det være nok et lurespørsmål, da en projektor ikke er en skjerm. Ville det vere ein HW-konkurranse om ein ikkje måtte legge særs kreativ tolkning av spørsmål, kjelder og svaralternativ til grunn? Lenke til kommentar
Concker Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Næ alt for liten skjerm.Så har den TN panel.Har lett i lang tid etter en ny og større skjerm som kan erstatte min lille 26".Uten at det skal koste en formue.Drømmen er en 32" selvfølgelig med S-IPS panel eller tilsvarende.Ser ut til at slike enda koster over 20 000kr.Så får klare meg en stund til med den jeg har alt over 23" er for stort til å spille detalj rike spill etter min mening.. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Finner altså ikke testen til skjermen på hw.no .. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har denne skjermen. Fungerer knallbra, lekker å se på, hendig å plukke med seg (bærehank og beskyttelsestrekk), morsomt med headset henger osv. Ingenting å si på bildet Lenke til kommentar
PatchPeters Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 120 hz ?! WHÆTT?! jeg har da hadd 120hz i over 2 år nå. JA, på flatskjerm samsung kom jo med dette sammens med nvidia 3d brillene for 2års tid siden. og det EIER! Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er ikke konkurransen over enda? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hvorfor har dem laget en ny spillskjerm? var den ikke andre bra nok? hva er forskjellen på disse to? den nye bruker 3D vision 2, med noen forbedringer fra den originale 3D vision... men kan ikke den gamle blue 3D vision 2 da?? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå