Njardiss Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei, jeg er på utkikk etter et nytt midi tower fordi det jeg har nå, er rett og slett for lite. Er dessverre litt for lett å rote seg bort i mengden av kabinetter og jeg trenger noen tips om hva som er bra. Plass er viktig, det må være på den romsligere enden av skalaen for midi kabinett. Det skal være plass til Crossfire grafikkort, Noctua NH-D14 og 3+ harddisker etc. Kjølingen skal være luft, den burde helst være så bra som mulig, men foretrekker kabinett som ikke betegnes som "bråkete". -God luftkjøling -Mye plass -Smarte løsninger for harddisker og andre finesser -Utseende: Helst noe stilrent -Pris: Maks 2000 kr Håper noen har noen tips! Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg ville ha sjekket ut LianLi's kabinetter. Hatt flere av merket de siste 10 årene, og har aldri vært misfornøyd. Rett og slett kvalitet. Microplex har ført merket i Norge, men nå ser det ut til at NetShop har tatt over alt. http://www.netshop.no/Search.aspx?q=lianli (skal du på lanparties etc, så jo det at de er laget av aluminium også en fordel!) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg vil anbefale Fractal Design på det høyeste! Er en storfornøyd eier av både R3 og Core 1000, der førstnevnte er et miditower! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Fractal Arc Midi Corsair 400/500R, 550D, 650D, 600T Cooler Master HAF 912, HAF 922 NZXT Tempest EVO, Phantom 410 Bitfenix Survivor, Raider Der har du et utvalg av kabinetter med en del plass og kjøling. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Gikk for et Antec P280 grunnet litt bedre temperaturer og mer plass enn R3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå