mikaragua Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 men det jeg egentlig lurer på er om ginger's er turn off ? Ja. 1 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Sett veldig mange søte ginger jenter. Når det gjelder gutter har eg diverre sett veldig få som faktisk kler det. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Alt er vel opp til hva personen liker? Jeg liker ikke gingers, aldri gjort. Kommer aldri til å gjøre. Her er det blondt hår og blå øyer som gjelder. Og den sjeldne som har brunt hår og ser bra ut Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Ginger jenter som er særdeles hvite i huden er veldig turn on for meg, jeg er personelig mørkhåret og litt mørk i huden. Hvorfår? Ingen anelse. Endret 14. februar 2012 av pipppipp Lenke til kommentar
smith1234 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Sykt sjarmerende spørr du meg! Er du søt og snill, er det bare thumbs up!! Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er ikke uten grunn at man har sider som dette http://fuckyeahgingermen.tumblr.com/ Omnom, gief. 2 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 dere får bedømme selv. Ginger! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Folk er så jævlig opptatt av utseende. En Ginger kan få en hvilken som helst kvinne våt i trusa så lenge han oppfører seg riktig og følger attraksjonprosessen. Det samme kan en tykk mann gjøre med en kvinne som sier hun bare vil ha six-pack gutter. DET HAR INGENTING Å SI! Slutt med disse teite topicsene. 1 Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Rød/oransje-håra jenter er i hvert fall ikke turn-off! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Om ei rødthåra jenta er FIN, så er ho noe av det finaste som finst:) Det er ikkje sååå mange ta dei. Men dei som er fine, dei er virkeleg, virkeleg fine!!! Spess med grønne øya <3<3<3 Lenke til kommentar
Turisas Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Tror jeg har en fetish for redheads fregner er sexy! Lenke til kommentar
warneck Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor det kommer opp spørsmål som dette. "Alt til sin tid", dvs at hudfarge, øyenfarge, hårlengde osv spiller inn. Hvorvidt du matcher hårfargen og ser "vakker"/turn-on ut med den er avhengig av ansiktet. F.eks. er meget brun, blond og blåøyet sjelden en fin kombinasjon, med mindre du ønsker å se thrashy ut. De aller fleste har så lite dominerende ansikt at de behøver en mørk farve. Derimot vil de fleste modeller kle kortere hår. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Emma Stone og Christina Hendricks Hendricks er natural blonde. So is Emma Stone. hah! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg