Rikkely Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei! Jeg prøver å finne et program som gir meg muligheten til å streame de siste nyhetene fra verden over, i noen separate vinduer. Eks: Jeg ser for meg 4 forskjellige vinduer som deler plassen på en 50 tommer flatskjerm, som henger midt i stuen. Disse vinduene kan eksempelvis vise de siste nyhetene fra TEK.no, VG.no Reuters.com og CNN.com. Innholdet skal gjerne være grafisk i form av bilde og kanskje rullende tekst. Er vel kanskje slik at nettsidene en ønsker å hente informasjon fra, må ha opprettet en slik funksjon internt? Ikke vet jeg... Etter det jeg vet per i dag, så finnes det ikke et slikt program. Men om det finnes, så tar jeg mer enn gjerne imot tips! -Rikkely Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 ...så fire nettlesere side ved side er ikke aktuelt? 1 Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Selvsagt er det helt greit. Jeg prøvde det i en liten periode, men det er så mye annet som tar opp plass + at det oppdateres ganske tregt (ingen veksling mellom de seneste nyhetene, bare ett bilde av den nyeste). Jeg har ikke peiling på dette, så det er vanskelig å definere akkurat det jeg leter etter. Tenker kanskje mer på noe som er spesiallaget for dette formålet, der det aktuelle nyhetsbyrået sender en tilpasset feed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå