LtdEdFred Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Emptying Physical Mempory Dump. Nevner noe feil med nv_4.dsp . hva er galt da? Noen forslag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Prøv å kjør Norton system check hvis du har. Når jeg får slike feil-meldinger er det som oftest å ta en re-install av Os'et Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 15:45, Baltazar skrev:Emptying Physical Mempory Dump. Nevner noe feil med nv_4.dsp . hva er galt da? Noen forslag? Det er skjermkortdriveren som kødder med deg. Installer en ny driver. Du kommer vel inn via Safe Mode ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 16:16, JarleW skrev: Quote: On 2002-02-08 15:45, Baltazar skrev: Emptying Physical Mempory Dump. Nevner noe feil med nv_4.dsp . hva er galt da? Noen forslag? Det er skjermkortdriveren som kødder med deg. Installer en ny driver. Du kommer vel inn via Safe Mode ? Ja seff jeg kommer inn. Kan holde på en god stund til tider også. Har 23.11 Detonator. Burde jeg nedgradere? Det hender også i spill at den plutselig henger seg. Ctrl+Alt+Del funker ikke. Derimot den siste lyden som kom i spillet blir repeata som F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå