Nala Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei! Lurer på hvordan jeg kan sende en liten eske 11 cm i høyde og 6 i bredde, er ikke store esken. er det slik at jeg kan putte den rett i en lokal posten postkasse for og sende det? Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Gå på postkontoret? Eller en butikk med post Der har de konvolutter du kan bruke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) En så liten eske blir lett borte. Stapp den inn i en konvolutt, så har du plass til frimerkene og adressen. Link med priser: http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/brev-og-frimerker/a-prioritert-a-post Ta med esken til postkontoret (eller post i butikk), og si at du ønsker den sendt. De hjelper deg å velge porto og konvolutt. Endret 3. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Nala Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Takk for lynraskt svar: må vell bli brev nr 3, 7cm tykk, 35,3 x 25 cm noen som vet hva prisen for et sånt brev er? og om man kan poste det rett i posten postkasse? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er ikke helt sikker på om jeg har forstått dimensjonene (fasongen) på varen du skal sende. Stemmer det at den er 6 CM på det tynneste? Da tror jeg den vil passe inni brev 2. Mulig jeg tar feil eller har misforstått. Uansett har Posten fått i stand en genial guide. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/portopriser Velg først hvilken tykkelse pakken har (2CM, 2-7CM, 7CM og høyere) Deretter går det etter vekt. Eller bare spør på Posten (eller -i butikk), der kan de prisene på rams. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Takktakk! Tar med den lille esken til posten også kan jeg finne riktig brev til det! Men det er ingen som veit om jeg kan poste disse brevene rett i postens postkasser? mulig den blir for tykk? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har postet harddisker som jeg såvidt greide å stappe inn i sprekka i postkassen. Tror ikke tykkelse er noe problem, bare du betaler portoen. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Okay! takker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå