Neo_FT_GTA V Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 :)Hei. jeg er eg litt ny i sånn PC ting. så jeg trenger noen tips for jeg skal nemelig ha mei en ny PC bærebar altså. men jeg vil gjerne bruke denne PC'n til spill og film... jeg vil gjerne ha en god spill-PC for en bilig pris. spill som jeg har tenkt til å ha er skyrim DriverSF L.A noire GTA V osv men siden jeg ikke har så peiling på PC siden jeg er mere en PS3 gamer så trenger jeg noen råd.. jeg vill gjerene spille disse spillene på noe mere en low-settnings så jeg lurer litt på om denne PC'n her er noe god http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL775D10Z/toshiba-satellite-17-3-barbar-pc-l775d-10z Viss jeg kan spille gode spill på den blir jeg fornøyd og ikke bare på low settnings.... men viss dere finner en god PC til omtrent under 7000 blir jeg fornøyd Takk Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Asus N53SV er et ganske godt kjøp her er det noen benchmarks av grafikkortet i PCen Lenke til kommentar
Rakett1 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei,hvis du ikke vil spille Skyrim på high ville jeg ha påkostet meg et par tusenlapper til for å få en en bærbar spill PC som greier fint feks Skyrim og BF3 på med. Eller bruke 7000 tusen kroner på en stasjonær PC da vil du få en PC som greier Skyrim på high+. Mitt råd ikke kjøp en spillbærbar til 7000kr du vil bli skuffet. Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 en venn av meg har en Acer han kjøte for 7000kr for 2 år siden.. på den pc'n spiller han skyrim og andre spill på medium tror jeg.. så har jeg ikke tenkt å bruke for mye på PC heller. den gammle PC'n jeg hadde var en HP G7000 some hadde store støy problemer. så er blitt litt skeptisk på HP siden mange sier det har det problemet... men den jeg må nesten ha en bærebar istede for en stasjoner Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 asus har ikke problemer med viftestøy hvis du sjekker linken jeg potet i forrige post ser du hva slags FPS du kan regne med i forskjellige spill på forskjellige instillinger men som sagt så er ikke en PC til 7000kr mye å skryte av til gaming... Lenke til kommentar
Rakett1 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg kan anbefaler å kjøpe en bærbar med GTX 560M. Benchmarks her. Her ser du at for en liten sum mer kan du spille Skyrim og BF3 på high med FPS godt over 30 som er et minimum. Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg kan anbefaler å kjøpe en bærbar med GTX 560M. Benchmarks her. Her ser du at for en liten sum mer kan du spille Skyrim og BF3 på high med FPS godt over 30 som er et minimum. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/QOSMIOX770124/toshiba-qosmio-17-3-barbar-pc-x770 er en god gaming pc alstå? Lenke til kommentar
777fan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Den Toshibaen er en helt kurant spill-laptop. Skjermkortet er det viktigste i en gaming-PC, og denne har et kraftigere skjermkort enn ASUSen lenger oppe. Oppløsningen på skjermen kunne vært bedre, men 1600 x 900 holder i massevis. Du kan vurdere å legge i litt mer RAM, men 4GB bør holde så lenge du ikke gjør så mye annet når du spiller. Prosessoren er svakere enn i ASUSen, men du vil ikke merke så mye til den i de fleste spill. I Skyrim, som er tung på CPU, kan det gi utslag. Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Hei, har funnet en ny og billigere er denne noe tess til å kjøre skyrim? http://www.netonnet.no/art/data/gaming/datamaskiner/toshiba-qosmiof750-10v/150179.5652/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå