LittOmAlt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei etter virus har jeg problemer med å nå en katalog. Det er en bruker katalog under "documents and settings" nermere bestemt min egen katalog som ligger igjen etter at jeg installerte win xp home "over" den ødelagte win XP home. Så hvordan kan jeg få tak i denne katalogen? Har forsøkt å boote med win98 rescue disk men får ikke llistet C: driven. Noen som har konkrete råd eller programmvare som kan benyttes fra kommandolinjen? Andre råd? Takker Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Vel, etter mine erfaringer skal det gå an å ta eierskap av mappene. Jeg husker ikke hvordan du gjorde det, men dersom du ser i egenskaper for mappen så finner du den etter litt leting regner jeg med... (men er ikke 100%sikker :oops: ) Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Ja, vanligvis kan en dele mappene eller gi rettigheter, men jeg får beskjed om at jeg ikke får tilgang. Så finnes det noe sw for dette? Har forsøkt easy recovery prof. men det prog klarer heller ikke å bryte gjennom Hjelp! Lenke til kommentar
nander Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Alt etter hvor desperat du er :smile: www.r-tt.com har et produkt, r-studio, som har løst mange problemer... den søker fysisk på HD'en, og finner da det meste ;-) du kan laste ned en demo versjon, og se om den er til hjelp. evt. om du vil ha en gratis versjon (tar mye mer tid, men koster ikke penger;-) kan du laste ned en Linux Distro, (selv liker jeg Mandrake ;-)) og legge den inn på en egen partisjon. Mandrake tar seg ikke nær av slike små ting som låste mapper, og åpner alt for deg... om du har noen spørmål om hvordan man legger det inn, ta en tur over til Linux forumet her på HW ;-) lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå