Gå til innhold

Admin nektes tilgang til katlaog

Anbefalte innlegg

Hei

etter virus har jeg problemer med å nå en katalog. Det er en bruker katalog under "documents and settings" nermere bestemt min egen katalog som ligger igjen etter at jeg installerte win xp home "over" den ødelagte win XP home.

Så hvordan kan jeg få tak i denne katalogen?

Har forsøkt å boote med win98 rescue disk men får ikke llistet C: driven.

Noen som har konkrete råd eller programmvare som kan benyttes fra kommandolinjen?

Andre råd?

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, etter mine erfaringer skal det gå an å ta eierskap av mappene. Jeg husker ikke hvordan du gjorde det, men dersom du ser i egenskaper for mappen så finner du den etter litt leting regner jeg med... (men er ikke 100%sikker :oops: )

Lenke til kommentar

Alt etter hvor desperat du er :smile:

www.r-tt.com har et produkt, r-studio, som har løst mange problemer... den søker fysisk på HD'en, og finner da det meste ;-) du kan laste ned en demo versjon, og se om den er til hjelp.

evt. om du vil ha en gratis versjon (tar mye mer tid, men koster ikke penger;-) kan du laste ned en Linux Distro, (selv liker jeg Mandrake ;-)) og legge den inn på en egen partisjon. Mandrake tar seg ikke nær av slike små ting som låste mapper, og åpner alt for deg... om du har noen spørmål om hvordan man legger det inn, ta en tur over til Linux forumet her på HW ;-)

lykke til! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...