Egeenz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei! En kompis av meg hadde en eller anna kode som gjorde at jeg kunne oppgradere pcen min fra win7 home premium til ulitmate.. Han hadde tydlighvis funnet den på nette. Nå står det Windows 7 build 7600 Denne kopien av Windows er ikke ekte. har masse fps drops i games osv... |---------------| |OS: Windows 7 | |---------------| ||||||||||||||||| Mulig å gjennopprette eller lignende? TAKK PÅ SVAR PÅ FÅRHÅND! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tør jeg spørre om hvorfor du ville oppgradere? Beste løsning er nok en formatering. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Er det lov å diskutere dette? Du kan hvertfall laste ned noe som aktivere windows. Funker fint for meg, og det har det gjort i alle år. Lenke til kommentar
Egeenz Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Er det lov å diskutere dette? Du kan hvertfall laste ned noe som aktivere windows. Funker fint for meg, og det har det gjort i alle år. Win7 loader mener du? Tør jeg spørre om hvorfor du ville oppgradere? Beste løsning er nok en formatering. Oppdaterte for han sa jeg fikk bedre fps +++ ... btw, har win7 plate osv... Men har ikke en valid code... Auth code. Tror du jeg kan bruke win7 loader for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hehe, får ikke bedre fps av å oppgradere fra home til ultimate, får bare litt mere nettverksinstillinger, og mulighet til å kjøre windows xp emulert. Man får nok derimot dårligere fps med å oppgradere mellom windowsversioner uansett. Om du kan bruke en loader til å aktivere eller ikke er ikke lov å diskutere på dette forumet, så det burde du heller ta en annen plass Lenke til kommentar
Makri Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Er det lov å diskutere dette? Du kan hvertfall laste ned noe som aktivere windows. Funker fint for meg, og det har det gjort i alle år. Win7 loader mener du? Sånt noe er dog ikke lov å diskutere her på forumet, men... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke stort annet å gjøre enn å reinstallere Windows.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bakdelen med å ikke kjøpe ekte Windows. Høres ut som den beste løsningen i dette tilfellet. Og det er ikke lov til å diskutere piratkopiering her på forumet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Og det er ikke lov til å diskutere piratkopiering her på forumet. Var det ikke slik at det er lov til å diskutere piratkopiering, men ikke linke til piratkopiert innhold? Mulig jeg husker feil nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå