CookieY Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei, dagen har kommet og det har seg slik at jeg skal bytte mobil i morgen, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken modell jeg skal ha. Valget står mellom. HTC Titan Nokia Lumia 800 Spesifikasjon messigt så har Titan 1.5 Ghz CPU, mens Lumia har 1.4Ghz og Titan har 4.7 mens den andre har 3.7. Forskjellen for meg er at jeg får Lumia til 1kr, mens Titan til 750. Hva hadde dere valgt? Eneste som stiller forskjellen hos meg er prisen på selve telefonen, når jeg skal betale den. Det er den eneste hindringen jeg har nå, jeg vil bare vite om Titan er verdt de 780kr mer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tja, jeg ville betalt mer for en større skjerm, dersom alt annet var likt. Lumia har gratis navigasjon som funker i offlinemode though. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Ja men føler en viss mer kvalitet over HTC enn Nokia, det er det jeg synes personligt større skjerm synes jeg bare er en bonus sak desto større desto bedre Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Mer kvalitet fra HTC enn Nokia? Crazy . Nokia er veldig flinke på det, mener nå jeg. Men er enig i at større skjerm er verdt det lille mellomlegget. Hadde det vært titan mot lumia 900 derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå