olemann3 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har hatt problemer med min ca. 2 måneder gamle LG Optimus 2X. Nå på torsdag på formiddagen så var mobilen veldig varm og det var den hele tiden. Jeg ladet den til den ble fulladet før jeg skulle legge meg. Og når jeg står opp i dag er det ingen strøm på mobilen så alarmen vekket meg heller ikke. Jeg ladet mobilen igjen helt til den ble fulladet. Men etter 3 timer uten bruk så var halvparten av all strømmen brukt opp. Men den er varm hele tiden. Har ikke hatt noen problemer tidligere med batteriet. Men den er hele tiden varm. Bruker JuiceDefender og ingenting. Men jeg pleier å lade mobilen over natten. Noen som vet hva som er problemet eller har hatt noe lignende? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har du sjekket hvilke programmer som bruker mest batteri? Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Mobiltelefon på standby ligger på 30 % Wi-Fi på 30 % og Inaktiv telefon ligger på 30 % og så taleandrop på 20 %. Skulle vel ikke bruke så mye det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå