phewBAR Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen andre som opplever at Origin bruker opp mot 1 min på å starte, og at "Mine Spill" er tomt når man først kommer seg inn. ? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen andre som opplever at Origin bruker opp mot 1 min på å starte, og at "Mine Spill" er tomt når man først kommer seg inn. ? Jepp, samme her, alt henger Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei! Har samme problemet. Men Origin og Battlefield skriver på Twitter at dem holder på fikser det. Origins Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da er det hvertfall ingen tvil om at dette gjelder alle med Origin Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har ikke det problemet, kanskje jeg er heldig da Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har det problemet mens en kamerat ikke merker en dritt Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Bror min har heller ikke dette problemet. Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å spille et spill!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå