stoffix Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har en en krangel om ram... hvilke typer RAM er det som finnes/ har eksistert??? lurer også på egenskaper/spesialiteter til hver type RAM.. :o Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Du må nok definere litt bedre akkurat hva krangelen går i. Men kansje dette hjelper deg litt: SRAM, BSRAM, DRAM, FPM DRAM, EDO RAM, EDO DRAM, BEDO DRAM, EDRAM, NVRAM, SDRAM, DDR SDRAM, ESDRAM, DRDRAM, SLDRAM, FRAM, RAMDAC, VRAM, SGRAM, WRAM, MDRAM, RDRAM Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 jeg ser her at vi begge tok feil... han påstod at det fantes dd ram... jeg påstod at det kun fantes d ram.. men her ser jeg at vi begge tok litt feil hver... :smile: kan du alikevel gi litt info om så mange ram typer som mulig?? :o Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Her og her kan du lese om de vanligste typene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå