vZ Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei! Jeg har flere meldinger på mobilen som jeg vil overføre til SIM-kortet. Hvordan går jeg frem? Jeg har en Nokia E71. Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E71-1_UG_no.pdf fant en manual. Kanskje du finner ut her Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor? Er ikke mange SMS'er du får plass til på SIM-kortet. Husker de telefonene som fantes før de begynte å lagre sånt i internminnet på telefonen. Var vel plass til 11 SMS'er før man måtte slette. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Er dette i forbindelse med ny mobil? Ville heller prøvd å ta backup av meldingene med et program på PC'en, for så å overføre de til den nye. Hva som må brukes med telefonen din vet jeg ikke riktig, men et kjapt google-søk bør vel gjøre susen Endret 5. februar 2012 av o-l-a-v Lenke til kommentar
vZ Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg får vel prøve det da. Er snakk om under viktige 10 meldinger, resten er slettet, så tenkte det v ille bli raskere med simkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå