andersen91 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg lurte på om noen her vet om det er farlig å spise rå grønne kaffebønner? Lenke til kommentar
elektronikkbutikken Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hmm, er vel ikke helt bra tror jeg. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vet ikke om det er farlig eller hva det er, men det er mange som gjør det! Jeg har alltid noen bønner oppå iskremen feks. Folk bruker dem også i sammenheng med skjokolade. Hørte en gang at det ikke er anbefalt av leger, siden det ikke blir malt fint nok i munnen.. Var vanskelig og fordøye viss jeg husker rett. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Ja jeg tror det er farlig men det er ikke noe jeg vet. Endret 5. februar 2012 av BirgerCaC 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Slike poster er unødvendige birgerCaC. Begrunn hvorfor ellers er det ikke noe vits i å poste. Om du har peiling da. Sett mange eksempel på at du slenger ut feil fakta. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Å jeg missforsto litt her... Jeg mente at det ikke var farlig å spise sånne bruke greier som du må knuse som du får tak i men jeg så ikke at det var grønne kaffebønner han mente... Beklager! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er veldig usannsynlig at grønne kaffebønner er farlig å spise, så bare prøv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Vell... Jeg mener også at det ikke skal være noe farlig... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ja jeg tror det er farlig men det er ikke noe jeg vet. Vell... Jeg mener også at det ikke skal være noe farlig... 4 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ja jeg tror det er farlig men det er ikke noe jeg vet. Vell... Jeg mener også at det ikke skal være noe farlig... Betryggende! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Endret mening Jo takk, vi så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå