TotallyUseless Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei. Sølte vann på tastaturet mitt for en uke siden. Siden da, har en venn skrudd pcn opp og latt den tørke. Garantien er borte uansett.. Men nå har vi satt den tilbake, pcn kjører fint, ikke noe tull.. bortsett fra tastaturet... Trykker på f.eks "j" så kommer = askljd fe.ks. Tastaturet skriver feil. Mulig å fikse det? Eller må jeg kjøpe et helt nytt tastatur. Bærbaren min er en ASUS X53E. Håper på positive tilbakemeldinger. Har funnet at jeg kan kjøpe et lignende tastatur å montere på selv, men er student og.. vel fattig hehe. Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva heter forsikringsselskapet ditt og hva heter innboforsikringen? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jepp, vanlig symptom på vannskade det der, og godt at kun tastaturet ble utsatt. Finn produktnr på tastaturet ditt, og søk det opp på ebay, mulig du er heldig og kan få det relativt billig der. Lenke til kommentar
TotallyUseless Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Ingen forsikring... Smart huh? Fant tastaturet mitt på asusparts.eu til 600-700.. vel vel, shit happens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå