hvaenn Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Skjermkortet mitt tok kvelden i går og jeg trenger nytt. Har ikke så alt for mye penger å bruke, så lurer egentlig på om noen kan anbefale et kort hvor jeg får mye for pengene. Vurderer 560 TI, er dette et greit valg? Mitt hovedkort er Asus m4n82 delux som har PCI Express x16 slots. PCI ex 2.0 kort vil passe her right? Om jeg velger 560 ti, har det noe å si om jeg velger kortet som er laget av MSI eller kortet fra Asus? De virker veldig like (MSI kortet noe billigere), eller har det noe å si at Asus har laget hovedkortet jeg bruker, så jeg heller burde velge kortet fra samme produsent? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Asus hovedkort og MSI grafikkort: null problem. 560Ti er et godt kort, hvis behovet er akutt og det gir deg det du trenger ville jeg ikke nølt. Husk at AMD har kommet ut med etpar varianter av sine kort for 2012, fortsatt litt dyre. Nvidias nye generasjon er også kun noen uker unna og vil gi et godt løft i ytelse. Men som sagt: trenger du det nå så er det ingen grunn til å nøle, og 560Ti er bra. Endret 3. februar 2012 av xRun Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 nVidia kun noen uker unna? Info pliZ Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Asus hovedkort og MSI grafikkort: null problem. 560Ti er et godt kort, hvis behovet er akutt og det gir deg det du trenger ville jeg ikke nølt. Husk at AMD har kommet ut med etpar varianter av sine kort for 2012, fortsatt litt dyre. Nvidias nye generasjon er også kun noen uker unna og vil gi et godt løft i ytelse. Men som sagt: trenger du det nå så er det ingen grunn til å nøle, og 560Ti er bra. Nvidia lanserer vel kortene sine i slutten av april eller i mars, eller muligens så sent som juni Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Siste jeg hørte var mars, om 4-8 uker. Ingen garanti seff, men det betyr lite. OP trenger såvidt jeg forstod nytt kort i dag. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Asus GTX 560 Ti DC II "TOP" skal vel virke fint, det er ett av de beste (og billigste) GTX 560 Ti kortene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå