even93 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har et forhold til min barndomsvenn som er 1 år mindre enn meg.. Men er i tvil hvor langt jeg kan la dette gå. Han er sønn til mitt søskenbarn... Blir d slekt eller bare venn? Teknisk sett ikke i slekt med meg direkte. Hva er deres mening i dette ? Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Slekt. Han blir tremenning til dine barn. 2 Lenke til kommentar
even93 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Slekt. Han blir tremenning til dine barn. Han er gutt... jeg er gutt.. blir ikke slik at moren er tremeningen også liksom.. Endret 3. februar 2012 av even93 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvis dere er homofile (utifra det jeg har skjønt?) så er det jo ingen fare for at dere får barn med deres gener, og derfor er det ikke noe problem. Syns nå jeg. 7 Lenke til kommentar
even93 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Så det dere sier er at det ikke er noe galt i det ? Så lenge det er et forhold i ung alder å ikke et ekteskap det er snakk om er det vel ikke så gale ? Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg anser dere som slekt, men jeg ser ikke noe galt i forholdet. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvorfor skal det være noe galt hvis dere begge er samtykkende, over 16 og ikke har planer om å få barn sammen på tradisjonell måte? 1 Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Som sagt over, siden dere er homofile, er det ikke akkurat fare for at dere får barn med hverandre. Det er nettopp det en skal være forsiktig med hvis det er slekt, men for dere blir ikke det et problem. Så dette forholdet burde være uproblematisk! Kjør på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg