Gå til innhold

BK: Together

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva du har gjort med bildet ditt.

Det er noen veldig stygge horisontale striper som går igjen i hele bildet.

I himmelen ser det ut til at du har drevet med noe redigering og det er tydelige runde flekker som har kommet av dette. Det var ikke noe pent eller godt arbeid.

Også noen merkelig "halo" som er rundt trærne i midten av bildet.

I himmel partiet til høyre for det nærmeste tårnet er det en stor firkant. Ser ut til at du har manipulert bort noe i dette området?

Som sagt veldig mye rart i etterbehandling som jeg personlig mener ikke var noe fint i det hele tatt.

Derimot så liker jeg delvis komposisjonen din.

Ville enten gått lengre bak eller lengre frem og ikke hatt med det første tårnet da det blir veldig rotete med dette. Det ser veldig ubalansert ut i bildet med et ekstremt stort "hvitt" område nede til venstre. Til høyre for tårnet er det ikke noe luft. Også himmelen oppe til venstre er veldig stor mens den på høyre siden er klemt sammen og ikke fått plass.

Hadde nok også gjort seg om personene i bildet enten var helt borte, iallefall at personen i midten ikke har en så fremtrendene jakke i forhold til de andre.

Slik jeg skjønner så er dette en konsentrasjonsleir, og der skulle ingen være unike. Alle skulle være en masse. Da kan man ikke stikke ut med en hvit jakke slik som dette.

Derimot så er jo disse på utsiden av gjerdet, og kan vise til hvilken luksus standard det var på utsiden i forhold til på innsiden av leiren. Da mangler du bare noen på innsiden som har det dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...