Joachim_F Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Denne uken får vi lava i stua og undervannsfiske med spyd. Les hele saken Lenke til kommentar
garnok Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg stoppet på det Pinball spillet til dsiware. Stemmen til Zeus er Brian Blessed! Som yogscast fan gjorde det dagen min. Nå må jeg lage meg en JAM-SANDWICH!! (dette skjønner du ingenting av om du ikke hører på the yogpod ) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kjøpte Depth Hunter pga fisefin grafikk og 3D vision støtte! Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Smått psykedelisk bilde. Ser ut som barn brennes ihjel, mens de smiler og ler o_O 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Overrasket over at dere ikke har puttet The Simpsons: The Arcade Game på Xbox 360 listen da den kom ut der i går. Men den kommer kanskje på neste ukes liste da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå