OF5 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Er det noen her som vet om det er helt tilfeldig hvilke kamper som går på hvilken kanal(er seks kanaler)? Begynner å bli frustrert over at Sunderland-kamper ALDRI går på en av de tre første! De vises ALLTID på kanal 4, 5 eller 6, og jeg har bare tilgang til 1, 2 og 3? Litt rotete innlegg, men håper dere forstår. Endret 3. februar 2012 av EAga Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) 6 kanaler? Du mener de tre kanalene man har på tv, og de tre andre som går på sumo? Isåfall så er det de største kampene som blir sendt på tv. Den kampen som er mest av interesse, og med kanskje store lag, vises på hovedkanalen, 1. Jeg har iallefall bare de tre kanalene. Må abb. utenom det på sumo. Endret 3. februar 2012 av phpnuke Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Faren min , som har Altibox, har da alle seks kanalene? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er fordi Altibox viser alle 6 kanalene på TV. Har du noe annet enn Altibox får du "bare" 3 kanaler og resten går på sumo. Lønner seg best med å bare ha sumo og ikke tv-kanalene, da du får tilgang til alt på sumo. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er fordi Altibox viser alle 6 kanalene på TV. Har du noe annet enn Altibox får du "bare" 3 kanaler og resten går på sumo. Lønner seg best med å bare ha sumo og ikke tv-kanalene, da du får tilgang til alt på sumo. Men får man da sett kampene i HD? Det er individuelt for meg iallefall. Nå er det kun kanal 1 som sendes i HD her. Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Alt er i hd på nett (sumo) mener jeg. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så med andre ord, vil det bli billigere og bedre for meg om jeg heller abb. på TV2 Sumo Premier League, med HD til kr. 199,- i måneden, kontra det jeg har nå fra RiksTV til 249,- i måneden. Spørsmålet da blir jo om kvaliteten fra PC via HDMI kan måles med direkte fra tuner. Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg mener kvaliteten ikke er langt unna hvertfall, men det krever litt hastighet på internettlinja. min skiftet noen få ganger vekk fra Hd da jeg hadde 8Mbit/s mens med 12Mbit går det mye bedre Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ok, da får jeg faktisk revurdere om jeg heller skal abb. på Sumo enn å betale 150 kr. mer i måneden for å ha det via tuneren. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har akkurat byttet ut Canal+ Sport med TV2 Sport + PL kanalene, som koster 249 kr i mnd. Men det var kanskje litt dumt når jeg leser det dere skriver over her? Lenke til kommentar
magb Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Nah, etter nærmere testing på min 60 tommer, kom jeg frem til at Pl kanalene via hd dekoder er vesentlig mye bedre enn Sumo på nett. Selv om Sumo på nett fungerer bra det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå